bend it

Justja, jag var ju hos Sjukgymnasten imorse (klockan 9, morrr...).
Det gick bra, hon var jättegullig och den här gången var jag beredd med bättre
trosor för precis som sist fick jag ta av mig mina byxor och göra massa konstiga övningar.
Dock hade jag inte rakat benen.... Aja, like she would care! *försöker intala mig själv det*
Iallafall kom hon fram till att anledningen till att jag har haft så ont i min höft i ett års tid är för att jag har överrörliga leder plus lite sne rygg. Men mina leder stramar alltså på nåt sätt när jag går, därför fick jag några strech-övningar jag ska göra varje kväll när jag börjar få ont, hade faktiskt tänkt göra dom nu efter att jag skrivit klart det här.
Måstemåstemåste göra varje kväll nu, inte slarva eller glömma!




HAHHAHAH jag tycker btw det är ganska hilarious
att jag har precis samma uttryck på alla bilder!
(vi skulle göra en träningsbok till vår storasyster, därav bilderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0