beautiful nightmares

Jag har aldrig varit rädd för ormar eller zombies, däremot har jag en kompis som har det. Men inatt. Inatt fick jag helt plötsligt samma rädsla. Jag drömde att Navy CIS-teamet var i en gammal stuga där det kryllade av ormar som dom höll på att döda. Helt plötsligt känner jag någonting mot mitt huvud och jag flyger upp ur sängen och börjar försiktigt kolla under kuddarna efter en orm innan jag insåg att det var min tofs på huvudet som rört sig mot mitt huvud och det var vad jag hade vaknat av. Jag gick och la mig drömde då om zombies resterande tiden av natten. Själva zombiesarna var inte så läskiga men själva händelsen, att man inte kunde leva normalt, att mina nära eller att jag skulle bli smittad, det var skitäckligt! Gick runt med en kniv och man blev tvungen att hacka zombiesarna i småbitar. Mysigt. Jag längtade efter att få vakna. Dels pga drömmen och dels för att jag var så kissnödig, men orkade liksom inte gå upp, var rädd att jag inte skulle kunna somna om.

Zombieland! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0