barcelona - arsenal

JAAAADÅ! Helt rätt! En sak som är så himla awesome med att heja på Barcelona är att dom i stort sett alltid vinner. Jag kommer helt seriöst inte ihåg när jag såg en match senast som dom förlorade. 4-1 blev slutresultatet och Messi stod för alla målen från Barcelonas sida. GRRRRRRRRRYYYYYYM.

Måste erkänna att jag blev lite nervös när Bendtner gjorde första målet i 18:e minuten. 0-1. Sur blev jag också. Skulle hålla Russel uppdaterad och smsen såg ut såhär:
Jag: NEJ!!!!!!!!!!!!!!!! Sug äckelpung!! 0-1...... Bendtner
Russel:
JAAAAAAAA :D hur gjorde han?
Jag: Han bajsade.

Tre minuter senare började mitt sms såhär: "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" och sen kom förklaring på Bendtners mål. Kände att jag inte klarade av att ge förklaringen innan Barcelona kvitterat.
Visst märks det att jag fyller 20 på lördag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0