april , april!

Jag och min storebror Tomas satt och åt frukost imorse, läsandes varsin del av tidningen.

Det slog mig att, justja, det är ju 1 april. Sen slog det mig att han nog inte hade någon aning om det.. Jag satt och försökte fundera ut nåt lämpligt skämt
men tillslut blev det det här (var så ivrig hehe)

Jag: Hörde du att Gustaf (vår katt) tog in en sån här stor råtta inatt?
*visar 30 cm med händerna*
Tomas:
Va? Såg du den??
Jag: Nej, bara lite, jag stod på en stol
Tomas: Hur fick pappa ut den?
Jag: Det fick han inte.......

Tomas: Va?! *tittar sig omkring på marken* Eller..... 1 april, ååh!!

Jag: April, april!! *överlycklig tjej*



Jag kanske ska skriva hans hämnd också som kom
en minut senare innan jag ens hann skratta klart..

Tomas: Du har hål i strumpan

Jag: Jag vet

Tomas: Apri.... Va? Åhhhh! Så har du hål på riktigt!

Jag: Ofta du tänkte april:a mig sådär? Haha sämsta!!

Tomas: Jag menade hålet som du stoppar in foten i, så har du hål på riktigt, SUCK

Thomp da....
Hahah när vi tog den här bilden var det meningen att han skulle låtsas klia den
under hakan, men det såg ut som om han pekade finger och vi fick många arga
blickar från egyptier (?) så vi skyndade vidare hehe medan vi fortfarande kunde..


Kommentarer
kiko

HAHA aaaaawesome dude! Me gusta mucho!

2010-04-02, 06:43:21
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
Anonym

HAHA aaaaawesome dude! Me gusta mucho!

2010-04-02, 06:43:53
kiko

Sorry men det stod liksom att den inte kom fram första gången.. ^^

2010-04-02, 06:44:33
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0