24/4 del 2: the fest

Okej, jag är redo att fortsätta min spännande historia om min underbara helg! Here we go!

Strax innan 6 blev jag upphämtad av Russel och Erik. Nervös var jag, skulle ju liksom inte känna någon (trodde jag...) på innebandy-festen men vi åkte dit under vägledning av Russels kompis "Doffe". När vi kommer fram till lokalen är det helt tyst och mörkt där inne minus disco-kulor (:D!) så trodde att vi var först, men när jag går in i stora rummet börjar folk skrika, skjuta typ serpentiner och sjunga "Ja må hon leva", jag ba tänker Nej, det är fel person!! :o :o För jag trodde att innebandy-spelarna skulle fira en person där på festen, så jag trodde dom sjöng för fel, sen började jag känna igen lite folk.. Haha dom hade ordnat överraskningfest för mig och jag hade no clue!!!! :D :D Haha så himla bäst mina vänner är!!!!! ♥ TACK SÅ HEMSKT MYCKET ALLIHOPA! Särskilt Louise som tog tag i allt och fixade iordning!! ♥ NI ÄR BÄST!!!! :):):):):) Haha, sjukt glad tjej!


Kolla vad fint dom fixat!!

Jag fick "kungatronen" vilket gjorde att jag blev lite mindre än alla andra hehe..

Paula och Malin!

Louise!

Vi åt tacos och detta är min rena tallrik *stolt*

Det här är Russels.....

The fish!! :D

Jag gav Russel extencions!

Det här blev av en enda tomat. EN. SJUKT MYCKET!!

Kicki vek ascoola rosor av servetter. TEACH ME.

Viskleken!!

Tandlös hahaha

Charader!

Hela havet stormar!

The winner: Keela!

Resten är filmer som kommer upp senare.
Fick awesome presenter också till råga på allt, kommer upp sen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0