DOWN-TOWN

Halloj! Ska alldeles strax åka ner på stan för att möta Russel. Han ska iväg på möte vid 4 så då hade jag tänkt tränga mig på Majan och hennes kompis Jessica, eller så ringer jag Paula som slutat sin föreläsning, we'll see. Dom får i allafall hålla mig sällskap en timme för sen klockan 5 ska jag jobba. Hoppas det går bättre idag med att sälja.

Nu har jag bara en liten sak kvar att göra innan jag tar bussen och det är att komma på om jag ska platta håret eller inte..? Hmm.... Deep thoughts såhär  på morgonkvisten.

Btw så drömde jag om megan fox. Russels prat har börjat get to me höhö (nej det var ingen lesbisk-porr-dröm, jag skulle para ihop henne med nån FYI).


Snygg tatuering på snygg tjej!

Hörs runt 10 ikväll! Ha en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0