YESTERDAY

Gårdagen var riktigt kul och jag har nu vaknat till liv!
Vi började med att handla på Willys, sen gå hem till paula och laga iordning tacos. Tokgott! Sen började förkröket och vi spelade Våghals tills Viktor och Marcus kom, då vi övergick till Ölspelet för att dom skulle hinna ifatt med drickandet hehe.

Vi begav oss ut i natten mot BJ efter ett tag. Det är ju 20-årsgräns där på fredagar och alla vi är 19, men det brukar aldrig vara nåt problem att komma in ändå, särskilt inte för mig och Paula som har kårleg och då får komma in gratis.

 

Paula gick först och hon kom in utan några som helst problem, samma sak för Louise, men när det var Viktors fick han inte komma in. Så töntigt och diskriminerande, fyfan. Paula och Louise gick ut och vi drog till Terassen istället, efter att blivit homies med några småpojkar som ville att vi skulle köpa cigg åt dom. Vi satt där ett tag tills vi körde en turbo-beställning på Mc Donalds och sen åkte hem till Paula igen där vi började med Jag har aldrig. Vad som avslöjades där is a secret I'll never tell...... ;)




1. Louise 2. Bord 3. Malins femte försök? 4. Louise 5. Paula, how long can you go? 6. Viktor och Paula 7. Jag och Louise 8. Louise porrar sig 9. Pundare hehe 10. M, V, M, P, L i gränd 11. Terassen 12. Min underskrift, lol 12. Back at Paulas place 13. Skratt 14. Däck 15. Kalaspuff!

Filmer kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0