YESTERDAY

Att cykla i svinkallt väder med två stycken vana cyklister med high-tech-cyklar (eller okej, växlar som fungerar iallafall) är inte det lättaste. Men skönt var det, nu iallafall. Jag är nyss hemkommen från bion, A christmas carol (?), den var riktigt bra gjort, dock var den lite sorglig och läskig, tycker synd om barnen som satt framför oss då både jag och majan blev rädda, hur rädda måste inte dom ha varit då?

Gårkvällen var väldigt skoj! Efter vi varit hos malin drog vi till Flogsta där Gabbis kursare hade fest i en jättestor tvättstuga haha. Massa folk och många utbytesstudenter, jag satt och pratade en stund med en fransk kille som såg ut som James i Twilight. Det var riktigt högljutt, jag hörde inte ett piss opch ungefär så här såg samtalet ut:

"James": What do you study?
Jag: What did you say? Do you go in the same class as Gabbi?
"James": What do you study?
Jag: Huh? Not in the same class?
"James": What do you study?
Jag: Huh? My name is Anneli
"James": What do you study?
Jag: What?
*"James" skriver på mobilen*
Jag: Oh! A writing-course
"James": Huh?
*Jag skriver på mobilen*
"James": Aaha!
*tystnad......Båda hoppar in i samtalet bredvid och vi låtsas som om vi aldrig försökte prata*


Mötte upp Russel med kompisar på Mc Donalds sen, fyllekäk innan vi åkte hem till mig. Vi satt på bussresan och försökte köra Disney-kyss men ingen kollade på oss så det blev fail......

Ska iväg till Paula snart, sen ska vi se New Moon ikväll, börjar bli ganska pepp! Lägger upp bilder sen, SO LONG!


Kommentarer
elsa

hahahahhaha jag har dom där samtalen hela tiden (speciellt när jag träffar någon som inte kan engelska)

- Como te llamas?

- Que?

- Como te llamas?

- Que?

- (jag blir mer och mer osäker på min spanska och byter fras för säkerhets skull)

- coomo.. de dónde eres?

- QUE?

..................

SÅ FORTSÄTTER DET HELA KVÄLLEN

kul att veta att du också har såna pinsamt dryga konversationer hihihi (skadeglad)

(som du sa på msn) hehe. (Kul att jag redan har kommenterat alla inlägg på msn och upprepar bara för att kommentera) för mkt tid fri ?;O hihi PHOZI

2009-11-22, 02:18:26
URL: http://holabonita.blogg.se/
Anonym

hahahahahahhahahahahahh!

2009-11-22, 10:02:56
Anonym

HAHAHHAAHA i'm glad you feel my pain elsa.......

2009-11-22, 21:21:11
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0