WORKING FIVE TO NINE

I'm alive! Kom hem från jobbet för en stund sen och har nu käkat pizza, mumsa mig! Jobbet gick inge vidare idag heller, men jag fick lite tips och efter det gick det mycket bättre, så kommer igen med nya tag imorgon, woah! Jag och Hanna gick till Donken på rasten igen och jag köpte pommes frittes. Fram tills för nån vecka sen åt jag på Mc Donalds max en gång per halvår, vad händer yao? Nu åt jag där två gånger förra veckan plus på max i helgen och så idag. Aja. Behöver ju lite krafter för att jobba!

 

Igår fick jag och Russel(filmannen) skjuts av Malin(Oblin) till Gottsunda och där mötte vi upp Paula(kinesen), Louise(Doris) och Ludvig(Hubert). Vi köpte snickers-ingredienser och massa frukt, åkte hem till mig och gjorde iordning fruktsallad och snickers. Mitt recept (som jag hittat på ica hehe) är så grymt gott, det måste ni provan nu till jul! Vi såg sedan Tomten är far till alla barnen (körde lite jul-tema kanske, hmm?). Massa trevligt iallafall! 
Pussel sov kvar och dagen har tillbringats med att slappa. Dock var vi iallafall lite duktiga och lyckades pallra oss iväg till Gottsunda och handla på mammas request, sen åkte jag och jobbade och han hem och nu sitter jag här, voila!


Bild apropå ingenting, men kände att ni kanske ville se en bild på Marilyn som stalker på Gustaf redan som liten.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0