VIKARIE

Jag ska vara vikarie på Majans jobb idag, hennes kompis är sjuk så jag hoppar in. Hon jobbar på UTK där dom har hand om barngrupper. Jag är lite nervös efter alla historier och alla gånger hon kommit hem och ba Det där var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv!, men hon har även berättat hur söta alla är, så det kommer nog gå bra.

Kommer komma hem runt halv 8 och halv 9 ska jag vara hos Malin. Hmm. Måste hinna äta, hitta kläder och sminka mig innan. Får kanske komma lite senare. Vi ska iallafall köra lite förfest innan vi drar vidare på en annan fest, och om det inte vore för att jag är så hungrig skulle jag vara jättepepp, men det kommer!
Ha en härlig fredag om vi inte hörs, I know I will!


Kommentarer
Anonym

hihihihihihi uth ;) du va grym!

2009-11-20, 20:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0