TSSSS....

Lite roligare saker än i inlägget nedan! Jag har inte kollat så värst mycket på Fresh Prince in Bel Air, men idag zappade jag förbi det programmet och såg denna dialog vilket fick mig att skratta högt (man måste antaligen vara där för att förstå men I'll give it a try!)

Carlton: Dad, I'm really sorry for the death threat.....

Pappan: Well, it didn't light up my day son.
Lol.

I söndags hade min familj inte så mycket flyt.. Mamma skulle lägga i pengar i parkerings-automaten och efter ett tag går jag och Majan för att se hur det går.
Mamma: Jag har lagt i pengar två gånger nu, men det kommer ingen biljett!
Jag: Prova igen så får vi se
*Mamma lägger i pengar*
Jag: Men mamma! Där ska du ju stoppa in kortet, du ska inte lägga i mynten där!
Mamma: Oj! Hehe...


Parkeringsautomaten......
 
Förvirrad familj. Det funkade ändå inte att få ut en biljett, så tillslut ställde sig pappa på en plats där dom tog p-skivor (fråga mig inte varför vi inte gjorde det från början...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0