THIS DAY

Vaccineringen gick jättefort, det var bara att trampa hemåt igen efter några minuter. Bästa sättet att vakna till liv en tidig morgon är att cykla. Dock uppskattas det inte förräns efteråt, men still. Fick skjuts av dadl till Allianshallen, skönt! Jag, Keela och Eriks pappa kollade på Saik - Vaksala, saik var bra, särskilt russel (och erik ofc, tror han gjorde ett mål? :D). Det blev 7-7. Blev tyst på gnällkärringarna bredvid oss när Saik kvitterade i slutminuterna. Dom höll på att säga att domaren var från Storvreta och då var partisk.
Come on, ni ska vara 30 år äldre än oss?

Jag och Keela lekte med Eriks iphone, den var skitcool! Vi var bättre på att pissa som karlar än vad han var, mhihi. Klistrade in våra ansikten på män och sånt också. Ytterst vackert. Ibland måste man få vara manlig också.

Efter matchen åkte jag och pussel hem till mig, båda var toktrötta och efter att ha ätit cheeseburgare på Donken la vi oss i sängen och däckade.

Är seg, ont i huvuet, min arm gör ont och jag har funderingar om jobbet. Curse. Åh nej. Tomas petade mig precis på axeln, jag ba Haha, du missade, det är inte där jag har ont! Han ba Har du inte fått ont i axeln ännu? Tro mig, du kommer få det. Damn it!


Nu tycker jag att jag borde vara safe.
Btw, om ni lyckades undgå att märka det så är jag fierce i paint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0