TEKNIK

Tekniken är inte riktigt på min sida har jag märkt nu den senaste tiden.
- Vårt internet krånglar massa (vilket det gjort läänge)
- MTV och Discovery Channel brukar oftast hacka, vilket var fallet idag. Jag ville se Ultimate Survival (nörd, jag vet), men det hackade jättemycket. Jag hann iallafall lära mig att 40% av kroppsvärmen går ut genom huvudet, så ha mössa gott folk! Han hade sedan fångat en kanin, då ville jag inte se mer.
- Jag hade även nyss massa problem med att logga in på min internetbank, vilket kan ha och göra med att jag inte läste instruktionerna ordentligt, men still.
- Plus att Comviq har krånglat hela morgonen, krävts flera försök för att få iväg sms. Läste någonstans att många haft problem med Tele2-nätet så det är inte bara jag iallafall som är cursad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0