SYSTRAMI

När jag stod och velade om jobbet kom Majan hem. Jag bad henne om råd, hon sa att hennes egoistiska jag ville att jag skulle stanna hemma för att hålla henne sällskap, och lättövertalad som jag är gick jag med på det. Eller jag hade redan bestämt mig för att stanna hemma, ville bara ha lite support.

Hon försökte lära mig lite gitarr. Russel försökte lära mig förut och det gick ganska bra faktiskt, dock kommer jag inte ihåg ett piss längre. Det enda låt som suttit kvar i mitt huvud under några som jag kan spela är den där ret-låten "nananananaaana" ni vet? Haha alltså den där "du kan inte taaa mig". You follow? Aja! Det var dags för att laga mat sen iallafall och äta den framför Vänner.

Henrik: Jag fattar inte varför man alltid blir mätt på mammas mat, men aldrig på sin egen?

Anneli: Det är för att du inte har nån mat, du har bara lite köttfärs, ingen sås?

 


Jag visade Majan en ny blogg jag hittat, hon fastnade och tog datorn från mig..
Majan spelar

Försöker jag också!

Majan är ganska så mycket duktigare än mig.. hehe..

Cutiehead!

Väntar på att Vänner ska börja, amagad

Henriks köttfärssås....

Majan och min pastasallad

Majan is chewing.
I bakgrunden ser ni vår katt Gustaf. Henrik kommer in, sätter sig och efter nån sekund utbrister han "Oj, förlåt Gustaf! Hehe I didn't see you" Stackars katt haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0