STORBYXANS BIRTHDAY

Yuhu! Har ätit nyss, kött och hasselbrackspotatis, jättegott! Brukar inte äta sånt hemma, men morfar skulle komma så mamma hade lagat lite finare mat haha. Dock har hans väldigt nära vän Inger som också skulle komma blivit tvungen att åka in till sjukhuset, så det blev inte av. Stackarn, hoppa hon mår bättre snart. Antagligen är det någonting med gallan.

Jag och Majan köpte iallafall två stycken ringar till Linnea och sen kutade vi till bussen. Jag hade råkat kolla bussen till Småstensvägen i Stenhagen istället för Smålandsvägen i Sävja hehe, men vi hann precis. Var jättekul där, alltid lika trevligt att träffa Lovisa och Linnea som är gamla kompisar till oss! Linnea som fyllde år visste inte om att vi skulle komma så hon blev väldigt glatt överraskad (hoppas jag hehe). Vi brukar bara träffas typ högst en gång per halvår, men nu ska vi träffas om ungefär en månad igen när dom kommer hem från Kanarieöarna.

Det är så underbart med människor som det alltid blir lika avslappnat och kul med varje gång man träffas, som man passar lika bra ihop med varje gång (kör lite fjäsk för vet att Linnea och kanske Lovisa kommer läsa det här hehe ;))


Linnea och Lovisa på min student


Kommentarer
din kompanjon

hahahahaha jag gillare starkt!

2009-11-01, 21:07:17
du vet vem hohoo

hahaha! all cred to the byxa, the stor byxa.

hmpf, billigt smicker där. men du det är lugnt. jag tackar och bugar (köper det totalt alltså).

det var verkligen kul att ni kom :D tackar tackar för schnygga ringar (hade en på mig idag :o):D

2009-11-07, 02:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0