ROBERT WELLS?

Åh, det är så härligt att känna sig duktig! Jag har cyklat i iskall kyla till stan (Jo man tackar Majan, ba "Nej det är inte så kallt ute", alltså tog jag inte på mig sockorna, men jo pyttsan. Det var visst svinkallt ute) simmat med Louise och Kim, ångbastat, suttit i varma poolen och sen bastat vanligt. Blev inte så mycket simning för mig och Louise, vi kom lite senare än Kim och hon hade lite bråttom. När vi simmat ett tag ångbastade vi sedan med henne och sen var det på tok för kallt att gå tillbaka till den riktiga poolen, alltså tog vi den varma och satt där och chillade istället. Härligt! Ångbastu är förresten ingenting för mig.. Jag får lite smått panik när jag inte får tillräckligt med frisk luft och att sitta där inne med jättekvav luft var lite jobbigt, men det gick bra ändå, go me som höll ut hehe!

När vi stod i omklädningrsummet:
Louise: Jag kom på vem jag liknar med mitt hår! Robert Wells!
HAHA!! Det roliga var att det typ stämde........ (förlåt louise!!)


vs.
Och nej, verkligen inte på de här bilderna och inte annars heller, men just när hon sa det, med mittbena och nytvättat hår..... LOVELY!


Förresten! Jag drunkade inte! Och blev inte överkörd! This is sooo my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0