ON THE BUS

Det märks att min kropp blev chockad igår.
Efter att ha legat stilla i stort sett hela dagen, kutade jag helt plötsligt till bussen.
Blev jättevarmt och jobbigt haha.

Vi gick till Erik igår, han skulle bara lämna sina innebandy-saker, men vi blev kvar där,
lyssnade på gamla låtar, lekte med deras iPhones, drack lite Captain Morgan och pratade.
När klockan närmade sig halv två gick vi in till stan (han bor i en snygg lägenhet 10 min från stan, nice!), tog en cheeseburgare på Mc Donalds och åkte hem till mig med pussel.

Bussresan hem var väldigt roande haha.
Russels kompisar var där, fulla och glada. Det blev en väldigt händelserik bussresa med b.la.
- backstreet boys: dom började sjunga, försökte få igång allsång

- näs-dissen: Mazdak: "Hon var blond, blondare än dig *pekar på tjejen i sällskapet*.
Fast med mindre näsa"

vi: "oooooh"

sleeping-brat-beaty: braten som somnade på bussen satt och smekte sig själv i ansiktet och pussade i luften

bögparet: ni fattar nog. Jag tyckte iallafal att dom var jättesöta.

- vänstersläggs-volkan: Mazdak står och berättar värsta historien om volkan, hjälper honom hur mycket som helst, när volkan ska ta tag i stolpen, missar och råkar slå till mazdak med värsta slaget i ansiktet. Han ser chockad ut ett ögonblick och fortsätter sedan som om ingenting hänt, awesomeness!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0