ON MY WAY

Trampade nyss iväg till Gabbi för att hämta en flaska vin. Cyklar så sällan nuförtiden och det var nästintill underbart! Där snackar vi om en leende cyklare! Iallafall på ditvägen, för på tillbakavägen var det bara uppförsbacke, P-A-I-N. Men skönt ändå, fick fart på adrenalinen och party-humöret!

Ska strax iväg till Paula där hon, jag, Malin och Louise ska laga tacos, mums! Sedan blir det eventuellt singstar på annan ort och sedan utgång eller hemmafest, får se men just nu lutar det mest åt utgång på bj.

 

Jag har ganska bråttom och mina klädsel-bilder blir ändå alltid fail, så lägger upp en gammal bild då jag har samma kläder på mig (euw, grooose, jag använder samma plagg flera gånger :o:o:o hehe).


Minus tjocktröjan plus svarta strumpbyxor.
Jag kör på svarta converse idag
(eller okej, det är inte riktiga converse, dom är köpte från Weekday, kostade 50 spänn (KAP!!), men dom liknar converse och orkar inte hitta något annat ord som beskriver bättre).


Kommentarer
Anonym

Hej!

Bra blogg!

Har Louise Dhohan någon blogg??

2009-11-06, 17:41:19
Anonym

hahahahahaha! yeah so grows <3

2009-11-06, 22:32:10
Anonym

Tack så mycket :D nej, hon har ju inte det tyvärr, men kan försöka få henne att skaffa ;)

2009-11-07, 12:44:36
URL: http://annnelis.blogg.se/
elsa

EEEEEEW GROSS ANNELI, SO GROSS!!!!!!

2009-11-08, 14:25:40
URL: http://holabonita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0