NEW MOON

Jag gillade filmen. Faktiskt. A lot. Jag trodde inte jag skulle göra det då jag inte tyckt så bra om ettan nu. Jag har inte tyckt att Kristen Stewart inte gjort Bella rättvisa, att hon varit tråkig och opersonlig, men i den här filmen var  hon mycket bättre! Och Jacob! Mmmmmm.... Nästan på Team Jakobs sida.. Iallafall i filmen, i böckerna är det alltid Edward som gäller, ofc. En film om världens underbaraste vampyr och massa halvnakna muskliga (!) killar, vem tackar nej? Absolut sevärd! Jag hade inga förväntningar på filmen, alltså blev jag positivt överraskad, var till och med nära på att gråta några gånger.


mmmmm...... Jag kör en pussel och blir pedofil. Han är ju trots allt bara 92:a
(sorry majan och henrik)


Say no more...

Nej, nu vill jag läsa om böckerna igen...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0