MORRRRx200000

Läste i tidningen idag att en katt blivit bränd till döds i Storvreta. MORRRMORRRMASSAÄCKELBLÄMORR, vem gör nåt sånt?!?!? SICKOS!! Fyfan vad arg jag blir!!! Katten var fortfarande vid liv när den tändes på, alltså levde den under hela denna tid. Blir typ tårögd, uschushcucsh, stackars katt! Helt seriöst, om jag får reda på vem det var, eller om jag ser någon annan som utsätter något djur för djurplågeri, då kommer jag slåss! Morr! Man rör inte oskyldiga djur, så enkelt är det. Jag var ninja när jag var liten och jag har fortfarande kvar mina skillz! Äckligafulapuckonsominteharnånsomtyckeromenochdärförmåstetautsinilskapåförsvarslösasmådjur. DÖDÖDÖDÖDÖDÖ. Döda er själva istället för andra. Faktiskt. Ingen vill ändå ha er. Jäkla puckon.

Kommentarer
agent i storvreta

ett samtal och ett namn så är problemet fixat..

2009-11-11, 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0