KVÄLLEN ÄR RÄDDAD

Halloj! Har jobbat klart den här veckan och nu sitter jag här med russel, äter vindruvor (han tvingar mig att klämma på en vindruva och det ska tydligen ska vara roligt...?) och försöker bestämma vilken film vi ska se ikväll. Han har inte sett Tarzan, Pochahontas eller Lilla sjöjungfrun, inte okej!! :o:o:o Ska se nån av dom iallafall, nån måtta måste det vara!

Idag tränade jag innan jobbet, se på fasen, vad hände där liksom?? Skönt iallafall! Jobbet gick helt okej och när jag och pussel var på väg skedde detta samtal
(viktigt att veta är att vi skämtar om att han är pedofil)
Russel: Hon trodde att du var 91:a
Anneli: Va?? Why? Ser jag ut att vara värsta ung, helt ärligt?
Russel: Varför tror du att jag tänder på dig för?

LOL. Nu ska vi äta vindruvor, godis och kolla på film, pussnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0