it's not me, it's you

Oj, ingen uppdatering alls igår, blidde inte av bara. Tillbringade dagen på stan i sex timmar med Paula, Russel och Louise. Vi åt på Panini, letade julklappar och kläder, sen fikade vi på Waynes. L&R åkte hem och jag stannade med Paula ett tag till, där vi gick med mina systrar också. En jacka inhandlades, bild will come.

Pussel kom till mig, vi såg på Vänner och Scrubs med Majan och Kicki innan vi trampade till OK, köpte chips och såg Independence day. En av mina favorit-filmer när jag var liten, kollade alltid på den när jag var sjuk, och när jag började tröttna blev det Sagan om ringen.

Vi somnade klockan 1, amaagad, tidigaste kvällen ever för oss? Ändå var vi toktrötta imorse när han larm inte ringde och han vaknade en kvart innan hans buss gick. När han väl satt på bussen får han reda på att hans svenska är inställd så han åker tillbaka till mig, yeey! Nu har han gett det ett nytt försök och åkt iväg till fysiken och jag ska äta lite mandariner och chillerilla med Kicki som lyssnar på Lily Allen och städar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0