INTE-RNET

Internet här hemma strular ganska mycket och det har det gjort ett bra tag nu också, därför har jag inte kunnat uppdatera sen jag kom hem från jobbet. Skyndar mig att skriva nu uitfall att det skulle sluta funka närsomhelst.

Idag gick det iallafall bättr på jobbet, yeey, höll dock på att tappa min röst, blev jätteretlig i halsen så fick en tablett och drack vatten, det hjälpte. För varje familje-paket man sålde gav Clark, en av coacherna, nack-massage i 3 minuter, jag fick en och det var hur skönt och välbehövligt som helst! Han sa att jag hade massa knutar och frågade om jag inte fick massage ofta och att jag borde få det, skrev det till russel men han ville inte riktigt fatta min vink utan sa att jag fick sälja mer familje-paket då. Hmpf.

På bussen hem kom killen från igår och satte sig med mig igen och började prata. Han visade en låt för mig med Chamillionare, där mestadels av texten bestod av "You look better from behind" typ. Kände mig ganska gammal haha, dels för att han är 16 och dels för att det inte verkar gå alltför bra i skolan för honom (engelska var han inte så bra på tydligen, så förhoppningsvis förstod han inte vad dom sjöng i låten hehe..) och då vill jag liksom försöka hjälpa honom, han är så liten och snuttig haha.



Halsduk - Pieces (gammal)
Linne - Indiska
Kofta - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0