HELGEN

Nu har jag lämnat huvudstaden för ett tag, riktigt skönt att vara hemma och inte behöva göra nånting nu på ett tag.

Igår var det ju utgång i el stockolmo som gällde. Det blev lite för mycket vin och sedan Whiteroom, men dä va najs! Dock är Whiteroom jäkligt överskattat då det inte alls var stort eller något märkvärdigt, men lite kul med variation iallafall. Gabbis brorsa var dj där så vi stod på listan och slapp betala inträde, skönt! Det slutade med fyllekäk på max och sen var alexanders pappa hur snäll som helst som hämtade oss och körde till och från stockholm klockan 5 på morgonen, cred för det!

En mycket sliten jag åkte till stockholm med louise vid 4-tiden idag, vi skulle se Winnerbäck, WOAH. Men efter att ha åkt till Annexet, stått utanför i kylan och köat i en halvtimme kommer det ut vakter och säger att konserten är inställd pga sjukdom i bandet. S U G. Aja. Jag var ändå så sliten. Plus att nu de senaste gångerna efter jag har druckit så blir jag jätteyr dagen efter och det var jag idag, det kom periodvis. Jättejobbigt, usch!

Bilder kommer senare ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0