DREAM

Drömde läskig och skum dröm, usch! Orkar inte gå in på den och det är antagligen inte nå intressant för er, men kan säga så mycket som att temat var lite Alice i underlandet, och handlingen bestod av en mördare som var kannibal, skridskor och tvillingarna på valley high, ni vet Jessica och Elisabeth? Älskade dom böckerna när jag var liten! Varför jag drömde om dom nu vet jag inte, för dom har inte funnits i mina tankar på många år kan jag säga.


Tvillingarna på Sweet Valley High

Nej, nu blev jag nästan sugen på att läsa en av böckerna igen... Ska kanske ta och leta upp en, tar väl högst en timme att läsa. Dock så kan jag nog alla utantill, men förhoppningsvis minns jag inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0