ALLA HELGONA (eller hur det stavas/heter)

Halloj! Morr, varför går det inte natt-trafik inatt för? Min sista buss gick 1. Eller okej, för att det är allahelgona och det är röd dag, men bussarna borde ändå gå som vanlig helgtrafik tycker jag.

Jag och paula drog till malin där vi chillkrökade och hade väldigt skojigt. Åh, vad länge sen jag lyssnade på Spotify.... Var inne på paulas användare och där fanns min spellista kvar från i somras då vi var hos marcus. Nice haha.

Åkte in till stan sen, skulle på fest men dom där drog till Kalas sen istället, suck. Sen upptäckte vi att bussarna gick bajs så vi hann bara med lite käk på max innan det var dags att dra. Jag var värsta pepp på att dra till typ en kyrkogård och skrämma upp varann lite och busa (nej, inte välta gravar eller nåt annat omoget) men paula och malin tyckte det var ovärt konstigt nog.. :( Aja! Ska läsa bloggar vilket jag inte gjort på 1-2 dagar, amaagad, och sen sova. ♥


Paula och Malin


Paula

Kamerakrig, amaagad! (varför skriver jag alltid amadag...?)

roooompah

hahahhaha oblin (malin) hällde salt och ketchup på paulas mobil :o:o

närmar mig.......

hemma :o:o:O


Kommentarer
Anonym

Vad tycker du om pälsmössan? Hiss/diss?

kram från www.josefinsorbom.blogg.se

2009-11-01, 13:46:24
- Shop til you drop

hahah jaha va det därför den va kladdig :p

2009-11-02, 17:37:20
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0