CHILLAXED

Jag har ont i nacken av att legat och läst Harry Potter i typ 2-3 timmar nu.. Är i slutet, men ärligt talat så klarar inte min kropp av det mer för tillfället så sitter i soffan istället och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik, mycket bättre hehe. Filip och Fredrik är pure awesomeness, även fast jag föredrar deras tidigare program, men jag har gett det här en chans nu och det är faktiskt bra.

Snart ska jag äta tacos (DREGGEL!!!), Paula kommer vid 8 och vi ska köpa godis i Gottsunda, få en liten promenad hem och sen kolla på film. Jag fick iväg russel på en promenad igår förresten, vi var ute i 50 minuter, frisk luft är underbart och underskattat!


Pussel ute på promenix igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0