BESLUTSÅNGEST

Okej.... Jag stod i hallen med jackan och skorna på, skulle precis gå när jag började få beslutsångest igen... Jag är nog världens jobbigaste människa ibland. Ville ju åka till Louise först, men ville inte med dom ut sen eftersom jag inte har lusten, pengarna eller alkoholen. Jag skulle bara få ångest när dom väl åkte till stan och jag skulle få cykla hem i kylan och mörkret, men jag skulle antagligen ha roligare där än hemma. Men ja. Jag vet inte. Det blev inte så nu iallafall. Förra veckan och helgen var ganska mycket och känns skönt att ta det relativt lugnt nu. Vill köpa Sourcream and onion och läsa Hp. Senaste veckan har jag ätit skräpmat och pasta, usch! Vill ha ordentlig mat (och då tänker jag köpa chips.....). Tacos imorgon, YEEY! (what makes a fat girl happy...;))

Nej men, usch. Hatar när det blir så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0