2012+PROMENAD

2012. Nej. Inte årets bästa film. För amerikansk, för lång och för mycket som hände, men den var helt okej ändå. Specialeffekterna var snygga och jag drömde om hus som ramlade hela natten, plus att jag fick ont i hjärtat för att alla var så söta, t.ex. lilla dottern med sina hattar, presidenten som läspade, gamla gubbarna och djuren. Åh ♥♥

Pussel åkte med mig hem, vi gick av två hållplatser för tidigt och gick en promenix hem. Efter att ha ätit massa kakor och tårta, max på vägen hem och sedan godis på bion så mådde jag väldigt illa under natten. Pussel var jättesöt som kom med sockor till mig så att jag inte skulle frysa när jag satt på badrumsgolvet just in case. Sa åt honom att gå och lägga sig och lovade att väcka honom när jag kom tillbaka och han sa ja, men när jag kom in i rummet igen låg han och läste Kalle Anka för att hålla sig vaken. Han låtsas-sov även under natten i väntan på att jag skulle somna (jag höll på att säga åt honom att sova och jag skulle väcka honom om det var nåt men nej.). Jag genomskådade hans försök, men det uppskattades, för när den pojken är trött somnar han på 4 sekunder, så att han lyckades hålla sig vaken länge för min skull var mucho cute :)


Promenad. Doesn't he look all gay?

Han sa att min kamera var dålig. Jag sa att han var dålig som inte stod still och höll den där posen i 10 sekunder, vilket krävdes för att få en bra bild.

Lekte kändis vs. paparazzi och ville inte vara med på bild.

Spökträd med jätteläskig blå belysning. Why do you do that? Spooooky!

Misslyckad pussbild, jag ser jättetjock ut, haha!

Den pussbild som blev mest lyckad, och det säger väl allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0