the city of angels

För en halvtimme sen åkte Gabbi, Louise och Dilan hem
(Gabbi kom också, var inte säker därför jag inte skrev ut det, förlåt Libby!!).
Vi kollade som sagt på The city of angels. Så himla fin film, dock var jag lite för mycket på prathumör för att komma in the right mood, hade så trevligt sällskap hihi, plus att det blir så sällan som man träffar Dilan nuförtiden så svårt att sitta tyst och gråta till filmen.
Förlåt Louise och Gabbi om jag sabbade för er som såg den för första gången hehe.
Nej, men filmen är jättefin, se den om ni inte har sett den. Idag var faktiskt första gången jag såg den utan att gråta (kanske för att jag inte var så koncentrerad som sagt, hehe).

Skönt att inte ha något planerat imorgon förutom att gå ut på kvällen med Gabbi och eventuellt fler (komsi paula). Skönt att få sova hur länge man vill. Dock måste jag lämna in min försäkringslapp till Arbetsförmedlingen. Hann inte det idag, eller när jag kom dit var det kö och jag och Louise hittade inte nummerlappsautomaten någonstans, jätteskumt! Hade tokbråttom så hann inte, får kanske åka ner imorgon då. We'll see!


Ha! Gabbi trodde inte att jag skulle hitta en bild på alla tre, men here you are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0