speed-addicted :o

Att åka pulka är beroendeframkallande. Helt klart.

Om det inte vore så jobbigt att gå upp för backen och man blir en levande snöplogsmonstermänniskatäcktisnö på nervägen så skulle jag åkt än. Man vill bara ha mer fart när man väl är nere!
Fast jag tror att jag tappade andan i ryggen. Kändes precis som när man gör det fast ja, då i ryggen. Och jag typ vrickade min fot. Men det vare värt!
Och imorgon får jag åka igen, yeey!! :D

Efter pulkaåkningen åkte vi hem till Louise, såg film och drack te
(inte jag. Usch för te. Jag drack vatten.)
Nu sitter jag här med hicka, skräm mig tack? :D


Kommentarer
keela

jag försökte skrämmas ju... Men det funkade inte!!!!!! :(:(:(

2009-12-16, 01:18:11
URL: http://keeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0