snöööööö!

Jag har kollat på The Holiday ikväll, ååh den är mysig!

Och Jude Law är hethethet! Man får lite julkänslor, men jag vill ha ännu mer! Är det bara jag som inte har värsta julkänslorna ännu, fastän det bara är 11 (10 nu :o:o:o) dagar kvar?

När vi gick för att ta bussen från Allianshallen i lördags började det snöa(!!!!). Massa flingor. Stooora flingor. Jag fångade så många jag kunde på tungan fastän Russel sa att jag skulle få mask i mig (jo pyttsan, snön måste ha legat på marken först! Hmpf!). Det blev alldeles vitt jättesnabbt och jag ville åka pulka. Vill det nu också. Så komsi snön, kooom!
Du är jättevälkommen, så länge du inte lämnar äckligt slask efter dig i flera månader
(Eller okej, klart du gör. Who am I kidding...?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0