sleep-over

Jag och Elsa kollade på How I met your mother som jag fick i julklapp av mina bröder innan vi la oss i sängen och låg och pratade om allt möjligt tills strax innan 5.

Imorse var vi för trötta för att gå på stan, istället spenderades förmiddagen framför Simpsons och Snygg naken. Hon som deltog i programmet var verkligen snygg naken, fastän hon själv inte insåg det. Knäppt ibland haha, men både jag och Elsa ville ha hennes lår.
Såg så goda ut att tugga på.

Russel kommer snart, vi har inte träffats på nästan en vecka och jag längtar massa!! :):)

Vi ska byta julklappar (finally :o) och kanske se en innebandy-match klockan 8 i stenhagen.

Fram tills nu har jag skrivit på julklappsrim, jag är ganska stolt själv faktiskt. Nu ska jag som vanligt stress-raka benen, men först ska jag lägga upp bilder från i fredags.

Jag och Elsa a long time sense. Tror jag. 3 år sen kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0