pelsie elsie

Igår blev det lek med Elsa! Fastän vi inte träffats på typ 3 månader kändes det ganska direkt som om det inte alls var så länge sen, så skönt med människor som det är så naturligt med (hej Elsa som jag vet kommer läsa det här :)))). Vi blev jättesugna på att se en skräckis så det var bara att cykla till Gottsunda och hyra. Dark Memories blev det och den var faktiskt bra, brukar alltid bli så misslyckat när man hyr någon skräckfilm, men den här hade bra handling och var lagom läskig (den hade antagligen varit läskigare om jag inte hållt för öronen, halvblundat och vi inte hade pratat oss igenom hela filmen).

Det var en film då man måste tänka efter lite och vi satt och överanalyserade allting och alla personer.

White Chicks gick på tv och att se en komedi efter en skräck är ett måste om man vill kunna sova nåt den natten. Den filmen är pure awesomeness haha, Wayans brothers är så klockrena och kan verkligen bjuda på sig själva!
Klockan 3 var det dags för mig att cykla hem och försöka sova, för att sedan vakna klockan 7 utan att kunna somna om. Efter noga övervägande mellan mig och Louise via sms bestämde vi oss för att strunta i julavslutningen för Fyrisskolan klockan 10 och efter 1½ timme lyckades jag somna om, yeey!

Nu ska jag eeeta. Var snel hest så länge.


Elsie the pelsie

Massa rönnbär! :o


Kommentarer
elsa

Hej Anneli :))) tack för lekstunden ihii. ps vår analysering var pure awesomeness !

2009-12-22, 12:30:48
URL: http://holabonita.blogg.se/
candymartinnn

You thought it, yeah but you said it!

Såg också white chicks :p

2009-12-22, 14:06:25
Anonym

"oopsie, I did a poopsie" Haha underbart :D

Hej Elsa! :))) Tack så mycket själv för lekstunden! Snart måste vi leka igen! :D

2009-12-23, 15:04:11
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0