knäckbak

Jag överlevde. Det gjorde huset med. Score!
Senaste två timmarna har jag tillbringat i köket med knäcken

och lyssnat på julskivor med mamma.
Uppgiften att hälla över knäcken till formarna gav jag så snällt till pappa. Han var riktigt duktig på det, mamma hade tipsat mig höhö.
Jag gick sedan runt med en slickepott i handen och la i lite saker på random i diskmaskinen, dansade till The offspring och var nog lite allmänt ivägen. Kände mig lite som Rio Retardo. Men god var knäcken iallafall!

Det var jobbigare än vad man tror att hacka mandlar. Min handled dog några gånger.

Jag la ut cirka 20 000 knäckformar

The knäck in action


Kommentarer
puss

haha rio retardo :D

2009-12-23, 20:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0