klagovisa

Vaknade runt halv 11 och kunde inte somna om pga min hals.
Hatar att vara sjuk, blä.

Nu har jag lyckats äta frukost och sitter och lyssnar på Hello Saferide på Kickis dator.

Long lost penpal är en låt jag inte tröttnat på fastän jag lyssnat på den i många år, me like.

Idag skulle det egetngligen bli Gränby men får helt enkelt se om jag orkar, känns inte så ku att gå runt i affärer när man mår såhär. Förhoppningsvis går det över. 
Egentligen borde jag inte klaga över min sjuka här, dels för att det är så tråkigt att läsa och dels för att Russel kommer läsa och inte våga komma hem till mig ikväll hehe.

 

Åhh, igår köpte jag godis. Är inte sugen alls på att äta det, men vill ändå äta det och läsa Twilight, börjat på Ljudet av ditt hjärta nu. Vet dock inte om min hals klarar det, men man får väl prova och se!

Och så en till klagan när vi ändå håller på! Mitt Spotify funkar inte på datorn nere, inte gjort det på flera månader, curse! Men nu kan jag äntligen lyssna på min spellista via Kickis. Åh, jag har så bra smak hihi, om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0