julklappsbytning

Jag och Tomas har nästan klarat Super Mario Bros Wii, vi är på sista världen,

men så kom en vattenbana och vi orkade inte köra den, vi fortsätter sen istället.

 

Russel åkte vid halv 2 idag, han skulle jobba på Storvretacupen.

Båda var skitnervösa när vi skulle ge presenterna haha, han för att jag inte skulle gilla hans julklappar och jag för att jag inte skulle gilla hans julklappar... Haha han hade gett mig så himla låga förväntningar, men dom överstegs lätt (säger man så?).
Jag fick hårnålar, ring, presentkort på Mc donalds (lol), två tavlor och underkläder, awesomeness! :D Han fick en cardigan, ett halsband och en röd fluga av mig, mucho stiligt om jag får säga det själv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0