julbasar

Nu har jag och Majan provat hur många smycken som helst, dödat våra handleder när vi virat runt halsband för att ha som armband och sedan inte fått av dom osv. Det kommer säkert sluta med att vi har på oss de smycken vi provade först..... Det blir alltid så!

Vi kom precis hem från julbasaren, vi dukade fram fika för luciakören.
Det är så fint, all energi, alla pengar och all tid dom lägger ner på den där basaren. Det var alltid så kul att gå där när man var liten och dom vuxna är riktigt kreativa med spökhus osv. som jag dock aldrig vågade gå i då min storasyster lurade mig att det låg uppåtvända häftstift på golvet där..
Tyvärr har dom slutat med det nu, men det finns massa andra roliga saker och tävlingar.

När vi var klara tänkte vi smita därifrån, men kom inte förbi då massa människor stod och dansade runt granen, sedan blev vi själva indragna, då Annie som vi varit barnvakt åt förut ville att vi skulle dansa. Hon är så gullig!

Ett litet tips: Om ni någon gång har ett tubtopplinne, bh utan band och en halsduk som inte sitter fast så bra, undvik då till varje pris att dansa och hoppa runt en julgran.
Men det var kul! Hade dock glömt bort alla danserna, men man kom ihåg ganska snabbt sen ändå.

Borde ha köpt korv där vid kyrkan, damn it.. Jag och Majan ska åka ner på stan nu, men först ska jag se om det finns något ätbart hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0