hyper tjej?

Okej. Så. Med det sagt!

Jag och Louise cyklade (!!) ner på stan i hårt duggregn, hujedamej! Jag kände mig otroligt het i lilla my-frisyr och lila öronmuffar, men öronmuffar är verkligen himmelskt!! Jag får alltid så ont i öronen annars, men det här är hur perfekt som helst! Dock blev det lite krångligt när Gabbi ringde och jag hade hörlurar med musik i under öronmuffarna och luva över det. Hörde inte ett piss, jag skrek till henne som en annan döv att jag skulle ringa upp om 10 min.

Jag köpte ett par skor! Dom jag har spanat in som bara kostar 200, niiice. Blev inga julklappar nu, hjälpte malin att leta istället och sen satte vi oss på Mc Donalds. Halv 3 turbocyklade jag hem. Jag hade lovat Majan att hon skulle få ha nya jackan och mina hörlurar, så 10 i möter jag henne halvvägs till busshållsplatsen. Hon hann med bussen som gick prick, yeey!

Jag är fortfarande jättestressad. Först över att hetsköpa skorna, stressa hem från stan, kolla upp klänningen, kolla om jag kommit in på nån kurs (kommit in på två, får se hur jag gör) och sen måste jag beställa present till pappa samt föra över pengar. Andas..........
Jag är helt hyper haha.

Jag har ont mellan mina boobies, skumt? Bar jättetung väska, kanske därför?
Aja, nu ska jag läsa bloggar hihi, skorna får ni se sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0