ett stycke fredags-bilder






Vi provade på olika poser och den sista är vår fjortispose.
Bilderna då vi kör "killposen" (= stenansikte underifrån, blicka rakt framåt) tänker jag verkligen inte lägga ut haha.
Fredagen var kul, fast det blev kanske lite för mycket för mig, till exempel så lyckades jag spåra upp min ena högklackade sko först idag; den var i Gabbis väska, tack och lov. Hade blivit riktigt sur om jag lyckats tappa bort ena skon den innan jag ens hunnit använda dom (jag hade vanliga skor med mig).
Drog ju som sagt och kollade på tv-spel sen och åt massa godis och chips hehe.

Idag har jag lekt med pussel. VI har sovit, kollat på tv, pluggat fysik i hans fall och ja. Kollat på Star Wars gjorde vi inatt också! Niihiice! Varit så sjukt äcklig med smutsigt hår och blö, men nu är jag fräsch som en honungsmelon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0