en dag på stan

Blev tvungen att rusa till stan (nej, okej, till bussen) för att möta Louise.

Hann träffa henne i 10 minuter innan hennes buss gick, då mötte jag pussel istället och vi letade julklappar samt pekade ut saker vi själva önskade oss.

Åh, hittade ett par snygga skor på Din sko som bara kostar 199:- den här veckan! Dock är klacken väldigt smal och jag trampar snett i flipflops, helt seriöst. Jag kommer vricka fötterna. Men är det värt att köpa ändå? Åh, ja? Eller? Kanske? Åh, får prova dom igen imorgon när jag träffar Paula på stan.

Det var very much trevligt på stan, yez. Träffade på folk man kände (russel hade såklart betalat människor för att hälsa på honom, as usual. Get a life hun?:)))) och det var julstämmigt (öh?).

Mina fötter och ben var lite smådöda och det blev även min arm när jag var tvungen att bära en ica-kasse med fil, youghurt, mandariner(!!) osv i, tack och lov bar pussel den på stan, jag behövde bara bära den från busshållsplatsen hem.

(Vilken töntig rubrik jag har förresten haha. Tycker det är jättesvårt att komma på rubriker, that's why dom är lite keffa ibland.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0