el stocolmo baby

Nu har jag kommit hem efter att ha varit i Stockholm i ungefär sju timmar.

Mina fötter, min höft och mina axlar dödar mig, men det var det värt!
Malin kunde tyvärr inte följa med, working lady, så det blev bara jag,
Paula och Louise men det var jättekul!
Hittade vad jag behövde, men inte nånting värsta speciellt, men känns bra att jag fick rätt saker köpta iallafall.

Vi åt italiensk glass i Gallerian, supergott, bra Paula att du övertalade oss!
När vi ska gå kommer det en tjej i vår ålder och dukar av,
Louise är väldigt trevlig och tackar.
Jag: Åh din flörtare!
Louise: Som ni hör är jag lesbisk! Tror ni hon är singel?
Jag: OJ heehhe *upptäcker att hon går precis bakom oss*


Jättetrött jag imorse som showar-off min ring

Taggad brud va!

Mätta och inte fullt så taggade längre. En sova-lunch-paus hade suttit bättre.

Ready to get back in again!

Paula är mucho nöjd med sin nya hatt hon köpte för 100 000 kronor. Lätt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0