DJUPA SJUK-FUNDERINGAR

Jag börjar bli friskare, yeey!
Dock är jag en vandrande snyt-maskin, var kommer allt snor från egentligen?
Okej, äckligt ämne, men jag är faktiskt nyfiken. Någon som vet? Aja, utöver det iallafall så mår jag nästan bra!
Russel kom runt 5-tiden igår, vi kollade på Scrubs, åt, köpte chips, såg How I met your mother och somnade runt 2. En mycket angenäm kväll! Förresten kunde jag äta godis igår, thought you wanted to know!

Jag har nyss varit och handlat på Norby och om en timme ungefär kommer Malin, Paula och Louise hit för att spela kort, mysigt. Eller oj, paula kommer tidigare, inom en halvtimme antagligen. Kanske dags för mig att byta ut min cookie-monster-tröja och duscha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0