demanding bastard

På senaste tiden har jag ätit frukost varenda morgon väldigt långsamt.

Fil med musli och läsa tidningen på det. Väldigt avkopplande faktiskt att börja morgonen så. Inte för att jag gör så mycket annat som inte är avkopplande, haha, men still.

Majan kom hem från skolan och nu vi ska åka ner på stan!

Majan: Kom upp!
Anneli: Nej, varför?
Majan: Du måste avgöra om jag ska tvätta mitt hår innan vi åker eller inte, kom upp.
Anneli: Men nej, mitt hår är också smutsigt, tvätta sen isåfall. Kom ner om du vill nåt.
Majan: Nej, kom upp! Du ska ändå upp.
Anneli: Nej, det ska jag inte! *går upp ändå*

Hon är så krävande den där. Suck. Haha.

Egypten -09.
Så himla härligt och avkopplande. Bilden har inget med texten att göra förutom att Majan är på den, men jag tycker den är fin så den fick vara med ändå!
(Lägg märke till Henriks killer-look haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0