blivande julklappar höhö

(Vad är dealen med att min text försvann, bara sådär?! Tur för blogg.se att jag inte skrivit nå långt....... men morr ändå...)

Det jag skrev var:
Jag har skrivit ut min önskelista nu!

Börjar dreggla varje gång jag ser den. Vill ha allting där på, mmmm...
Att göra önskelistor som denna, då man lägger upp bilder på det man önskar sig, det är både sjukt kul och effektivt. Try it you guys!

Den slutgiltiga versionen av önskelistan
(orkar inte ta bort de gröna och röda strecken)
((säg till om ni undrar över något på listan så kan jag säga varifrån det är om det är otydligt))


Nu ska jag leta någon billig men fungerande mp3 att önska mig, orkar inte satsa, de enda kvalifikationerna (pluspoäng????) jag behöver är att kunna lyssna på musik utan att batterierna dör på en gång, ha en skärm och kunna ha relativt många låtar. Den jag har nu har jag inte kunnat ladda upp nya låter på på över ett halvår. Det är en kvalifikation min nya mp3 måste ha, att kunna lägga upp nya låtar, ofc.


sjukt cool, gemigemiggemig. Please?


Kommentarer
russ

haha helt klart plus i kanten ;)

2009-12-07, 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0