bara att dra till med nåt

Med andra ord:
Linnea:
Han som sprände de två tornen i Usa! 
Majan:
Usama Bin Ladin!

Linnea: Oj, jag menar han andra killen, han som blev hängd
Majan: ....Va?
Jag och Lovisa: *tutar*
Linnea: Han som är hängd!! Visst blev han hängd?
Majan: Hussein?
Jag och Lovisa: *tutar galet mycket*
Linnea: Ja! Men vad heter han i förnamn?
Majan: Oj, ofta? Jag chansade bara på ett utländskt namn.. Al Qaida Hussein?


Jag måste bara informera er om att hon kom på namnet sen. Men still.


Kommentarer
linnéa f

haHA! no wonder varför vi vann (eeh)

btw, du är duktig på att skriva!

2009-12-28, 21:14:47
FAIL

LOL :D

2009-12-29, 04:36:43
Anonym

Åh, vad glad jag blir, tack så mycket! :)))

Hahaha jag är faktiskt förvånad, riktigt förvånad.........

2009-12-29, 20:37:37
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0