afraid of the dark?

I lördags när jag och russel skulle sova rycker han helt plötsligt till

Russel: Vad gör du? Var det du som slog mig i ansiktet precis?

Anneli: Va??? Nej? Jag har inte ens rört dig!

Russel: Jaha... Öh... Då drömde jag nog

Anneli: Var det nån som slog dig i ansiktet??????

Russel: Jag drömde säkert

Russel: *somnar om*

Anneli: *ligger livrädd vaken*

 

Sådär kan han ju inte säga och sen somna?!?!?

 

Inatt när jag skulle sova började jag tänka på det plus en sak Gabbi berättade, att nån hon känner har känt att någon drar i hennes fötter ibland när hon ska sova. Öhhhh nu vågade jag inte ha fötterna utanför täcket. Knappt vågade jag blunda. Jag läste Twilight tills klockan blev halv 4, försökte sova och det gick faktiskt bra!


Kommentarer
da man

det var säkert du som slog :O

2009-12-14, 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0