051209

Majan kom in och väckte mig halv tolv (jag somnade faktiskt 4 så behövde min sömn hehe) och sa att vi måste börja leta kläder. När jag kommer upp sitter hon vid datorn och gick iväg först nu, när jag hunnit äta frukost och allt. Tsss.

 

Åh, i tidningen stod det att en hund har blivit övergiven på Arlanda och har sprungit runt i 3 dagar, åhhhh, stackarn!! Tänk om den saknar sin ägare?!?! Eller tänk om ägaren var jättedum innan?? Men då är det ju bra att ägaren inte har kvar den..... Iallafall, jag smsade till Russel:
Jag: Åh, en hund har blivit övergiven på arlanda, adoptera den??? :(:(:(:(
Russel: Det är säkert en bomb.. :o


Kommentarer
stalker

rolig kille den där russel

2009-12-05, 14:40:05
Anonym

nja, han har sina stunder :)

2009-12-05, 14:53:36
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0