Blivit med lägga

Vet ni vad jag gjorde i torsdags? Jag skrev på kontrakt för en lägenhet!!!!!! Det är andra hand och bara på 24 kvm men jag är såååå lycklig!! Jag kommer att bo själv med mina egna möbler en lååång tid, hur underbart är inte det?! Så tacksam! Jag kommer flytta in redan den 3:e oktober and I can't wait♥

Jag har börjat tömma mitt rum och tagit fram flyttlådorna (som har stått ouppackade i snart 1 år?!), jag har även upptäckt att jag har typ 50 miljoner stora påsar med kläder, det är där, gömt i mitt rum, som alla kläder har hållit hus! Jag har skissat upp typ 20 gånger hur jag vill inreda (skissar alltid på samma sätt men så kul ju, have to do it again and again♥), jag har börjat kolla inspiration på We heart it och spanat vad Lagerhaus har på lager höhö. Det här kommer att bli såå bra, åh vad jag längtar!!!

Det här inlägget skulle egentligen upp igår men fick helt plötsligt tokbråttom saatte hehe.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0