2017

Nio dagar in i 2017 och det har ändå hänt en del. Firade in det nya året på mina 24 kvadrat med nio härliga pers, massa mat, spel och snapsvisor och det var första gången på länge som jag inte vaknade superbakis in i det nya året. Så. Skönt. Särskilt med tanke på att jag spenderade hela dagen med att skriva C-uppsats hos Emma och sen komma hem runt halv tio till en allieboy och en helstädad lägenhet, så underbart!! Inte lika underbart att gå upp kl 06:15 dagen efter dock och åka till Emma igen för att spendera 25 timmar med att enbart plugga förutom två korta matpauser. Satt alltså i 25 timmar på en stol i köket, klunkandes Red Bull och köttade C-uppsats. No sleep, no chill - enbart effektivt arbete. Haha sååå sjukt men perfektionisterna hann klart och skickade in 1½ timme innan deadline. Alltså va. Nu är det bara opponering  på fredag, revidering och sen är det förhoppningvis klaart!!!

Dagarna efteråt har bestått av tokchill framför Vänner, dejtnight som började fint med rödvin och slutade med öl- och cidersvepartävling (som jag vann!!!!!!!), IKEA, tjejkväll med drinkar som slutade med ihopslagning av gäng och ölsvepning där också (som blev oavgjort) och idag ska jag äntligen fixa iordning saker. Ska tvätta om två timmar, städa läggan och packa upp allt från IKEA (så taggad!!!!), fixa opponeringen, laga mat och bara få lite ordning och struktur. Älskar såna här dagar hihi♥
 
Här får ni lite mobilbilder från det nya året, enjoy ladies and gents!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0